چگونه تغییراتی در شرکت ایجاد می کنید؟
اولین قدم برای ثبت تغییر کسب و کار تهیه گزارشی با موضوع تغییر و سپس ارسال آن به ثبت است. در صورتي كه صورتجلسه جلسه درست باشد و مطابق با تمام اصول حقوقي و رعايت اصل پرونده ، حكومت شركت از تغيير رومه هاي رسمي و محلي اطلاع مي دهد.
کسانی که برای شرکت سهامی صادر می کنند توسط هیئت مدیره منصوب می شوند. هیئت مدیره با رأی حداقل دو سال انتخاب می شود. هیئت وظیفه دارد رئیس و نایب رئیس را انتخاب کند.
وظایف هیئت مدیره به شرح زیر است:
هیات مدیره موظف است هر شش ماه دارایی و بدهی شرکت را به بازرسان شرکت گزارش کند.
مدیر عامل و هیئت مدیره نمی توانند بدون تأیید هیات مدیره در فعالیت شرکت دخالت کنند. در صورت عدم اجرای تابلو ، این معاملات قابل فسخ است.
پس از انتخاب هیئت مدیره ، مدیر باید موضع خود را بپذیرد.
مدیران و مدیران نمی توانند پیشنهادات را ببندند زیرا در صورت آسیب دیدن مجبور به پرداخت هزینه های خود هستند.
فقط موسسات اعتباری و بانکها می توانند تجارت کنند و سایر اعضا نمی توانند
بررسی امکان ثبت برند به صورت دولتی
انتخاب نام برند مناسب برای محصولات و خدماتتان
نگرشی به تاریخچه پدید امدن مارک