چگونه تغییراتی در شرکت ایجاد می کنید؟

اولین قدم برای ثبت تغییر کسب و کار تهیه گزارشی با موضوع تغییر و سپس ارسال آن به ثبت است. در صورتي كه صورتجلسه جلسه درست باشد و مطابق با تمام اصول حقوقي و رعايت اصل پرونده ، حكومت شركت از تغيير رومه هاي رسمي و محلي اطلاع مي دهد.
ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص از طریق هیئت مدیره

کسانی که برای شرکت سهامی صادر می کنند توسط هیئت مدیره منصوب می شوند. هیئت مدیره با رأی حداقل دو سال انتخاب می شود. هیئت وظیفه دارد رئیس و نایب رئیس را انتخاب کند.
وظایف هیئت مدیره به شرح زیر است:

    
هیات مدیره موظف است هر شش ماه دارایی و بدهی شرکت را به بازرسان شرکت گزارش کند.
    
مدیر عامل و هیئت مدیره نمی توانند بدون تأیید هیات مدیره در فعالیت شرکت دخالت کنند. در صورت عدم اجرای تابلو ، این معاملات قابل فسخ است.
    
پس از انتخاب هیئت مدیره ، مدیر باید موضع خود را بپذیرد.
    
مدیران و مدیران نمی توانند پیشنهادات را ببندند زیرا در صورت آسیب دیدن مجبور به پرداخت هزینه های خود هستند.
    
فقط موسسات اعتباری و بانکها می توانند تجارت کنند و سایر اعضا نمی توانند


ثبت شرکت و برند چطوریه؟ شرکت ,مدیره ,هیئت ,ثبت ,توانند ,نمی ,هیئت مدیره ,شرکت سهامی ,نمی توانند ,سهامی خاص ,در شرکتمنبع

قوانین ثبت برند در ایران

بررسی امکان ثبت برند به صورت دولتی

الزامات ثبت نوآوری و اختراع

انتخاب نام برند مناسب برای محصولات و خدماتتان

نگرشی به تاریخچه پدید امدن مارک

برند تجاری و ثبت برند چه فایده ای برای متقاضی دارد ؟

بررسی تاریخچه پیشرفت برند های بزرگ

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا خرید لاستیک ارزان آهنگ یا موزیک تعمیرات ترازو Kataleyadhdkqqct Teren خرید شن و ماسه به صورت اینترنتی webdesign تخفیف تخفیفان پایگاه خبری ورزشی گل گهر سیرجان