وقتی که در ابتدا جدل قرار میگیرید , به اقتدار بیکرانی دست مییابید . کمپانی مایکروسافت , ۹۰ درصد بازار جهانی را در فروش رایانه همراه های رومیزی قبضه کرده و کمپانی اینتل , ۸۰ درصد بازار میکروپراسسور را به خویش اختصاص داده است . برای آن که بازار را زیر اشعاع قرار دهید , می بایست دامنه ی تمرکز اسم تجاری خویش را محدود سازید .

ولی چرا صرفا تعداد اندکی از سرمایه داران به تامل اختصار عملیات خویش می افتند؟ چرا اکثریت آن‌ها در صدد توسعه و گسترش ی عملیات خویش هستند؟ چون اشخاص , با تماشا ی موسسات چیره گم راه می گردند . تصور آن ها بر این اصول است که موفقیت یک کمپانی , ناشی از توسعه و گسترش آن است . البته می بایست لحظه ای به خویش بیندیشید و تمرکز نمایید . شما مصمم میباشید که ثروتمند گردید . اکنون از خودتان بپرسید : «آیا میتوانم با انجام دادن اعمال ثروتمندان , ثروتمند شوم؟»

ثروتمندان , منزل های باارزش میخرند و در رستوران های گرانبها طعام می خورند . آنها سوار خودرو رورویس میگردند , ساعت رولکس به دست دارا هستند و برای تعطیلات به ریوبرا میروند .

آیا تهیه کردن یک رورویس , یک ساعت رولکس و یک منزل ی ارزشمند , شما‌را ثرتمند خواهد کرد؟ خیر , برعکس , احتمال آن میرود که شمارا به خاک سیاه بنشاند .



ثبت شرکت و برند چطوریه؟ خویش ,ی ,یک ,های ,کمپانی ,بازار ,می بایست ,به خویش ,عملیات خویش ,توسعه و ,و گسترشمنبع

قوانین ثبت برند در ایران

بررسی امکان ثبت برند به صورت دولتی

الزامات ثبت نوآوری و اختراع

انتخاب نام برند مناسب برای محصولات و خدماتتان

نگرشی به تاریخچه پدید امدن مارک

برند تجاری و ثبت برند چه فایده ای برای متقاضی دارد ؟

بررسی تاریخچه پیشرفت برند های بزرگ

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر مجتبی احمدی نژاد طراحی سایت و انواع اپلیکیشن |سارین وب سفارش اینترنتی اتوبوس دربستی چی کی کجا روابط‌زناشوئی کالای ارزان فروشگاه تخصصی انگشتر زنانه و دخترانه رنگ ثابت 2020 راسا پرواز آدراپانا آستارالی نیوز دستگاه های نظافت صنعتی